Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2023

ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΜΕ ΚΙΜΑ ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙΟΥ

 

Μακαρόνια με κιμά! Σε ποιον δεν αρέσουν; Εγώ προσωπικά τα λατρεύω! Τι γίνεται όμως όταν είναι κλειστά τα καταστήματα, έχεις μακαρόνια στο σπίτι, αλλά δεν έχεις κιμά και το μόνο που βρίσκεται στο ψυγείο είναι το κουνουπίδι που έχεις πάρει να το φας στον ατμό για τη διατροφή σου; Ε, λοιπόν, το παίρνεις, ξεχνάς τη διατροφή και φτιάχνεις μία vegetarian μπολωνέζ που γλείφεις τα δαχτυλά σου! Κάπου είχε πάρει το μάτι μου μια παρόμοια συνταγή, και σκέφτηκα να τη φτιάξω κι εγώ, όπως φυσικά μου αρέσει εμένα! Τώρα να πω ότι δε μου έλειψε καθόλου ο κιμάς; Δύσκολο να το πιστέψετε, αλλά ισχύει! Για να πειστείτε, δεν έχετε παρά να τη φτιάξετε όπως ακριβώς την έφτιαξα εγώ, και μετά πείτε μου πώς σας φάνηκε! Αν και δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία για το τι θα ακούσω (μτφ. διαβάσω)!

Υλικά (για 5-6 μερίδες):
Για τον κιμά:
  • 500 gr. κουνουπίδι τριμμένο στο χοντρό μέρος του τρίφτη
  • 2 μέτρια καρότα τριμμένα στο ψιλό μέρος του τρίφτη
  • 100 gr. μανιτάρια (της αρεσκείας σας) ψιλοκομμένα
  • 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 3-4 σκ. σκόρδο ψιλοκομμένο
  • 2 κ.σ. πελτές
  • 1/2 φλ. κόκκινο κρασί (μπορείτε όμως να χρησιμοποιήσετε ό,τι κρασί θέλετε)
  • 200 γρ. ντομάτα τριμμένη
  • 1 κ.σ. κάρυ
  • 1 κ.σ. τζίντζερ σε σκόνη
  • 1 κ.γ. μοσχοκάρυδο
  • 1 κ.σ. κουρκουμάς
  • 2 φύλλα δάφνης
  • Αλάτι
  • Πιπέρι
  • Ελαιόλαδο
500 gr. μακαρόνια ή ταλιατέλες ή λινγκουίνι
Τριμμένη γραβιέρα, κεφαλοτύρι, μυζήθρα ή παρμεζάνα

Εκτέλεση:
  1. Σε κατσαρόλα με λίγο ελαιόλαδο σε δυνατή φωτιά, σοτάρω το κρεμμύδι και το σκόρδο μέχρι να γυαλίσει το κρεμμύδι. Προσθέτω το καρότο και τα μανιτάρια και συνεχίζω το σοτάρισμα, χωρίς να ανακατεύω πολύ, μέχρι να μαλακώσει το καρότο και να ροδίσουν τα μανιτάρια. Προσθέτω το κουνουπίδι και τον πελτέ και ανακατεύω μέχρι να διαλυθεί εντελώς ο πελτές και να αρωματίσει. Προσθέτω το κάρι, το τζίντζερ, το μοσχοκάρυδο και τον κουρκουμά και ανακατεύω μέχρι να ομογενοποιηθούν με όλα τα υπόλοιπα υλικά. Σβήνω με το κρασί και μόλις απορροφηθεί, προσθέτω τη ντομάτα και τη δάφνη. Αλατοπιπερώνω, προσθέτω και νερό μέχρι να σκεπάσει ακριβώς τα υλικά και βράζω για 25', μέχρι να δέσει η σάλτσα.
  2. Βράζω τα μακαρόνια σε αλατισμένο νερό,  1' λιγότερο απ' όσο γράφουν οι οδηγίες της συσκευασίας. Τα στραγγίζω αλλά κρατάω 1 κούπα περίπου από το νερό στο οποίο έβρασαν.
  3. Μόλις γίνει ο κιμάς, προσθέτω σε αυτόν τα μακαρόνια και λίγο απ' το νερό που έχω κρατήσει, και ανακατεύω μέχρι τα μακαρόνια να απορροφήσουν τη σάλτσα και να δέσει το σύνολο.
  4. Σερβίρω πασπαλίζοντας με τριμμένο τυρί της αρεσκείας μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου